Followers

Selingan

Wednesday, February 24, 2010



Cuba tgk gambar udang kat atas? Apa yang kurang?


Presentation Not Bad...Walaupun Makan kat Kedai biasa ja..Harapkan lampu lip lap ja yang lbh...


Jumpa tak apa yang kurang?


Apalagi yang kurang kalu bukan Udang..2 org makan..Udang 4 ekor..Buat Tokey Kedai nie..kot ye pun nak untung cepat..takkan bagi makan yg blh kira kot..Customer willing to spend ja..Ishhh...Ishhh...Sotong pun rasa nya 2 ekor di kerat halu..taruk bnyk bawang..nak kaber sotong yang blh dibilang...Nasib baik..saya murah hati..tak kasi tau nama restoren ni..

4 comments:

NORHAYATI BERAHIM said...

teruknya aween, ada ke makan dua orang udang tu 4 ekor aje? paling kurang setengah kilokan untuk 2 orang..ntah apa2lah ya..kalau akak mahu akak mesti tanya, banyak ni aje ke? Allah2

Lady Arween said...

Kak Yati: Tu lah kak..Derong ingat org yg datang tak mamou nak bayar kalu letak lbh kot..Aween pnh kena tegur ngn tuakng ambil order bila mintak order ketam 3 ekor..org yang ambil order tu kata..mahal nie kak...Myabe dia ingat Aween nie tak de duit nak bayar kot..huhuhu..

kucingorengemok said...

lauk bawang kot, bukan lauk udang, hehe... tapi kan, kalau restoren tak best mmg kita pun rasa tak best je kalau nak letak nama kan

Lady Arween said...

KOG: Memang pun..kang kalu letak..takut org ingat kita nk jatuhkan bussiness orang..rasa x best la kan cam tu

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino