Followers

Emo Lagi

Thursday, February 11, 2010

Baru ja masauk opis tenghari ni dah naik darah saya..Puncanya deal ngn pressure vessel punya supplier..Berjanji bagai nak rak..Satu hari saya 2 x saya kejar untuk dapat quote..macam2 alasan korang..Supplier2 nie ada sikit hampeh punya attitude..Kalu mintak price untuk tender..Tunggu bulan depan baru dapat reply..Cuba..kalau dah kompem order..less than satu hari blh dapat reply..Korang ingat job tu datang dari langit kan..kalau tak through tender..Macam mana nak masuk tender kalau korang bagi price terhegeh..lembap macam siput..Supplier2 nie..siap la korang..dapat job nie & job lain , saya cantas sekor2..Korang tak support takpe..Jangan bila order masuk nak suruh saya rekemenkan barang korang..

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino