Followers

Review Aku Mahu Kamu-Aleya Aneesa

Monday, February 1, 2010



Empat tahun Qisya Khaleesa cuba bertahan demi merawat luka di hati. Biarpun sukar, dia masih mengharapkan kemaafan Ziyad Fallah. Namun, suaminya itu tetap meletakkan kesalahan ke atas bahunya. Padahal, jiwa ibu mana yang tidak merintih setelah kehilangan satu-satunya permata hati? Pemergian Faiq yang telah dijemput ILAHI benar-benar ,meragut kebahagian dia dan Ziyad.


Keegoan Ziyad membuatkan Qisya berjauh hati. Dia nekad membawa diri. Di luar pengetahuan Ziyad, dia tabah mengharungi hidup sendirian sehinggalah zuriat kedua mereka lahir ke dunia. Walaupun hatinya berat, Qisya berkorban sekali lagi tatkala dia sengaja meninggalkan bayi comel yang baru dilahirkannya itu di kediaman Ziyad. Dia rela berpisah dengan Firyal hanya kerana mahu menebus kekecewaan suaminya.




Komen saya, pasti peminat Aleya Aneesa puas hati dengan Aku Mahu Kamu..Bermacam-macam emosi yang akan dirasai bila membaca novel ini..Air mata pasti mengalir bila membaca keletah Firyal yang baru mengenali mamanya setelah empat tahun terpisah..Kita akan tersenyum dan berangan bila membaca babak2 romantis Ziyad dan Qisya..Kalau nak tau ending nya macam mana..Kena la beli dan baca..Saya pasti anda yang membaca akan puas hati seperti yang saya rasa sekarang..Malam nie tidur rasanya nak mimpi Ziyad..Boleh tak??? Hahahahahhahhha

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino