Followers

Bagaimana Kita Menerima Teguran

Thursday, February 4, 2010

Ada orang yang apabila ditegur jadi defensive..Saya juga tak terkecuali kerana rasa apa yang saya buat betul dan teguran yang orang berikan itu tidak betul dan tidak mewakili perangai saya..Tapi ada jugak teguran yang buat saya terkedu


Last year saya ada ambil satu subjek di mana pensyarahnya (lelaki) adalah dari Mesir..Dalam kelas saya itu ada enam orang perempuan dan seorang lelaki..Kelas pulak di buat pada sabtu petang..Oleh kerana Sabtu petang, maka dress code nya adalah nak pergi outing sebab habis kelas boleh pergi jalan2, makan2 or ronda2 Pasar Malam Jalan Tunku Abdul Rahman


dalam kelas itu saya telah di tegur depan kelas oleh Dr H


"Next time when you come to class, please dress up properly. I cannot concentrate ."


Duss , kena sebijik..Terkedu..Mungkin Dr H not used dengan student yang pakai lengan pendek pergi kelas. Pengajaran jugak buat saya..Masa tu memang muka merah habis..Tunduk ja..


Moral of the story..pi kelas pakai elok2...Kalu tak kena sound..padan muka macam saya

Apa motif saya tayang gambar ini?? Inilah baju yang saya pakai yang buat saya kena tegur dengan Dr H. tapi sila beri perhatian pada mashed potatoes yang saya makan tu..Sedap..Tiba2 mengidam nak makan kat William..huhuhuhu

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino