Followers

Makan2-Food Court Guar Chempedak-Kedah

Wednesday, January 13, 2010

saya buat perubahan cikit untuk makan2 yang saya tepek kat blog nie..Nie masa saya makan sempena balik Kedah tiga minggu lepas..Loaksi food court nie sebelah tapak pasar basah Guar Chempedak..Kuateow goreng tu cam besa ja..cuma pakai kua teow yang kecil


Pasembor spesel tu agak mengewcewakan saya..saya imaginekan akan pakai kuah kacang..tapi rupanya kuahnnya masam+pedas+manis..combination yang agak pelik cikit..Tapi dalam pasembor ni agak mewah..ada ikan celup tepong, paru..sotong celup tepung dan bahan biasa tuk pasembor cucur udang , telu rebus & tahu goreng

Kuateow Goreng Udang
Harga: RM 3.00
Rating: 4/10

Pasembor @ Rojak Special
Harga: RM 5.00
Rating: 4/10

1 comments:

Unknown said...

perkh....rojak..mai peberet..mewah giler bahan2....

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino