Followers

Cerita Hari Ini

Thursday, January 21, 2010

Pagi2 lagi dah meredah jam..pi Pusat Bandar Damansara..Tengah tunggu turn nak bayar tol kat Plaza Tol Damansara..ada call masuk...saya pun jawab..Sampai tak sedar dah salah lorong..ter que lorong touch n go..maka kelam kambut la..kompem saya stuck nanti..Gamble ja pastu..Hon2 keta..N Keta belakang hon..datangla petugas tol..seb baik tak kena marah..dia tolong saya dengan senyum ja..Lepas la..satu problem..Just bayar RM 1 ( Dr Subang-Damansara) ..kereta pun bergerak la


Pas abis meeting..singgah makan kt sec 15..coz pagi td kuar tak sempat bekpes..Tengah duk layan makan..Dengar dari radio..Lagu Kelantan..
" Wau pepet..bla..bla..bla"
Ntah lah betul or tak yang saya dengar ..wau pepek ka..pepet ka..bunyi cam sama..Sampai part korus..tgh laju suap makan ..kuar lak.
"Makan sirih..Berak2..bla..bla...jubor-jubor.."
Tak ke haru tengah makan duk ada lagu berak2 & jubor2..tak ke tragik..Nie radio THR yang edisi pantai timur..tu yang ada lagu rakyat..


Habis makan ..singgah klinik..ambil gas..orang semput cam tu la..banyak soal lak doktor hari nie..coz nie doc baru & rekod saya penuh ngan report rashes n allergik ja..Dia tanya nak mc tak..Saya dgn baik nya kata tak nak..Mana nak cari kan pekerja yang cam saya tak nak mc..setia tuk kampeni yang tak bagi bonus dua tahun berturut2...Mana2 bos yang nak perlukan org sales..sila mintak resume saya..Kelebihan saya..tak suka MC..huhuhuhu..


Main snap ja..kang kantoi ngn nurse..malu lak


Nie baru half day..harap2 takde yang suprise2 muncal lak kat opis...Daaaa

2 comments:

tembakaujiwa said...

hohoho..tringat aku masa dolu2...selalu gak amek mende tuh..tp skang dh x amek dh..last masa part 3 dip...pastuh skang rasa agak2 nak semput trus beli gula2 hacks yg hitam tuh...hehe

Lady Arween said...

berkesan ek? aku last 3 years kerap gak la..dah ambil gas pun..satu hari x ok lagi..next day baru ok..tak bp cepat gak kesannya

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino