Followers

Kenapa Saya Layan Novel???

Saturday, January 2, 2010

Saya rasa ramai gal kat luar sana suka layan novel sebab yang lbh kurang sama ngn saya..Melayan novel kerana novel buat kita happy..Buat kita dapat apa yg kita tak dapat in real life seperti..bf/hubby hensem..kaya..family yg bahagia..Mungkin bagi stgh org..novel2 cam nie kira ala 2 spesen ja..Tapi bagi saya itu yang boleh buat saya happy...


Macam novelis NORHAYATI BERAHIM, dalam novel beliau banyak menceritakan tentang ketabahan dan kekuatan seorang wanita..Tak kira macam mana dugaan or masalah..pasti heroine dapat atasi ...


Terbaru saya jatuh cinta dgn Din..Ustaz yg ajar sastera arab, yang suka bercerita kat Jaja before tidur,Yang bersifat sederhana dan pembimbing..Rugi woo sapa yang blm baca JAJA & DIN..kalu tak xde la Jaja yang pinang Din instead of Din yang pinang Jaja..


Tak rugi bagi yang suka membaca..boleh isi masa..Especially yang long distance relationship cm saya..Takde la duk jeles tgk org kuar dating..Saya x kuar dating..Oklah..mo out dulu..Daaaa

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino