Followers

Bila Kejelesan Melanda

Tuesday, January 19, 2010

Petang tadi my mak sms..Bagitau yang dia dan my abah tengah pilih cincin untuk my future adik ipar..Mak bagi tau yang abah sangat excited..Nak terima orang baru dalam family..walaupun my abah blm kenal in person lagi dengan bakal menantu dia..Infact semua orang blm kenal lagi my future sis..termasuk la adik saya sendiri coz mereka diperkenalkan oleh mak lang saya..kira melalu saudara rekomenkan la..


Bila baca sms mak..saya agak sentap gak la..bukan pasal marah..pasal jeles..Ye la..saya sorang ja pempuan among my siblings..Tup-tup akan ada orang lain akan join my family..Rasa lain..Nak plak dengar my abah excited nak dapat new family member..Mungkin orang yang baca akan kata saya poyo..Tapi tu la realitinya..Rasa tergugat..takut kasih sayang dan perhatian untuk saya pas ni dah kurang...


Dulu masa mak pegnen adik yang bongsu..Masa tu saya umur 20 tahun..Bila scan nampak baby gal..Masa tu jeles gak..rasa insecure..Teruk betul kan..dah tua pun ada rasa cam tu..Tapi bila kuar , Baby boy..so rasa insecure tu hilang balik


Harap saya blh terima new sis and takde rasa insecure cam nie..

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino