Followers

Berbaik Sangka Pada Orang

Monday, May 4, 2009

Salam..rasa cam lama tak menaip di sini..Bukannya apa..Takde makanan besh2 nk dikongsi memandangkan aku perintah berkurung ja...3 hari cuti..Aku sakit..Wuaaaaa..Tak dapat nk bergumbira...Bermula ngn alergic+demam n sambung balik ngn alergic dr mlm tadi sampai pagi nie..Miang tak leh nk cakap..cam guling2 ngn rebung buluh tu...Cuma..aku paksa gak diri..nak pg kije coz..kalau mc pas long holiday..nanti org suka komen macam2..so tahankan ja..pasal nanti kena aim ngn bos lak..hihihihi...Tapi sepanjang aku sakit nie..ada gak yang ambil berat..Thank for sabar mendengar segala..komplen2 yg cam never ending..I really appreciate wat you had done for me.. Yess..you know who you are :P

Enough about being sakit..Let's start my week with something yg best..Bukan la..happening sgt..cuma..aku nyaris nak call or maybe serang one guy nie...Puncanya apa??? Alah pasal road tax n insurans kereta sahaja..Tapi jadi big issue coz..hari nie last date road tax keretaku...Mamat nie..kije ngn kompeni jual keta n buat insurans..This is not the first time I'm dealing with him..Cuma..dah 4 x dia tunda nk serahkan roadtax kereta aku dr minggu lepas..Agak angin jugakla..coz..Aku kije jenis yg mengukur jalan...Naya ja..kalau kena tahan coz roadtax expired..Aku nearly nak serang mamat nie nk nk ugut report polis..Kot2 dia buat belanja duit yg aku bank inkan ..Dah la..otak aku nie selalu..menganalisa..yang bukan2...Tragic2...Bahana banyak tgk tv la nie ..hahhhaaa...Cuma bila aku sakit..aku punya semangat nk serang orang tu takde...

Pagi tadi..aku siap bg tau diri aku..aku bg mamat nie last chance sampai hari nie..Sebelum aku confront dia..So..pagi2 buta2 lg..dia dah call aku..bg tau..napa dia x leh serah mlm tdi..Buat kali ke 4 ..dia cancel...So..ptg nie pas abis kije..dia akan hantar ke rumah ku..So..Moral of the story..jgn buruk sangka...n cepat jump to the conclussion.. ( Yeahhh..Aku selalu buat cam tu..Tu yg aku mudah sentap)..hahhahahaaa

1 comments:

Unknown said...

don't sentap2....hahaha

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino