Followers

Karenah Manusia

Tuesday, May 26, 2009

Lama..gak tak update blog..Bukan apa..ada masalah di rumah dan di opis yang buat saya hilang mood untuk berkomunikasi dengan orang sekeliling..Sampai kan..Hari Sabtu & Ahad baru nie saya tidak kuar rumah..Aktiviti..makan, tidur, tengok tv ..Agaknya kalau pi timbang..mo naik lagi berat badan


Berbicara pasal karenah manusia..Di rumah..ada seorang hamba Allah itu..setelah saya menolongnya..Saya dijadikan musuh..Bayangkan 2 org yg ddk bersama langsung tidak bercakap..Tgk tv..boleh 2 org diam saja..Mungkin selepas ini, kalau hamba Allah itu di timpa musibah..saya tidak akan menolong lagi..Biarkan dirinya dipukul oleh teman lelakinya..Mungin ini adalah orang yang kita tak perlu ditolong..Saya bukan la mendoakan sesuatu yg buruk untuk hamba Allah ini..Cuma kalau berlaku apa-apa..Dan kalau sampai polis bertanya..Jawapan saya mudah sahaja..SAYA TIDAK TAHU DAN SAYA TIDAK MASUK CAMPUR.... Ya mungkin selfish...tapi itulah rasanya ..yang sesuai untuk hamba Allah itu.

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino