Followers

Tersilap Kawan

Saturday, May 16, 2009

Tadi..ada sesorang menegur saya di YM..Lama dh gak tak sembang ngn hmaba Allah nie..Ingatkan hamba Allah nie member office ku yg berkampung disite..Coz..sblm nie bila duk buka cite pasal kije..Hamba Allah nie pun bantai sambg cite ku..Seyes..mmg ingat kawan opis..Terkuar gak la cite2 personal..since infgat dak opis..Tup2 hamba Allah nie mentioned nama sorang chatters yg juga kawanku juga..Tepuk pala gak la.rupanya..dia one of my chatters frenz..Adess..seb baik..tak cite hal personal lbh2..kantoi2..hahahhaha..Buat hamba Allah itu ..Maaf ek..Nick kamu di YM..ku ingatkan rakan opisku..Next Time..saya tak ulang lagi kesilapan ini..hihihihihi

Petang tadi budget kena present dpn Doktor Hafeez..Tapi last2 dia minta submit Power Point Slide ja..n Report..Setelah diselidik..rupa2nya..Semalam dia sudah sentap ngan classmateku yg present semalam...Bila dah sampai turn saya n Dayah..mesti dia tak expact grand ..coz..dah tau tahap "keaveragean"..hahahahah..BM plus english ...we all berdua..So..jawapnya selamat..
Ketika entry nie ditulis..ada satu adegan jerit menjerit n drama swasta kt bawah block ku..yang blh di dengar dr atas sampai skrg..Adess ..kronik2 gak bf -gf nie gaduh..Hopefullly xde yg seyes sgt coz gal yg gaduh tu..org yg aku knl......Dah dgr bunyi2 nangis tu...En Busyuk..kalu u baca entry nie..I sgt takut...Tapi I xleh nk buat you hilang fokus..Hmmm..hope drama nie tak berakhir dgn sesuatu yg teruk..

2 comments:

fulltimesinner said...

wakakakakaka.... entri pasal aku tu (walaupon separuh).. hahahahaha

fulltimesinner said...

ooo btw .. aku bukan mamat gila tu ... hahahaa aku https... despite of my 'takutkan semua org' nickname :D

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino