Followers

Mengantuknya.....

Wednesday, May 20, 2009

Salam..Yeah..hari nie saya menaip entry time kije...Bukan apa..saya sangat mengantuk..dan menunggu untuk pergi meeting kat Melaka...Nie malam tadi nya dinner la..Kul 12 lbh baru sampai rumah..Chinese 8 course...Tp mmg tak tunggu sampai dessert..Agaknya kalu tunggu sampai dessert..mo kul 1 baru sampai...



Owh ya..lupa nk promote.. Sekarang kt PWTC ada Water Malaysia 2009 dari 19-21 May 2009, di PWTC. Antara Exhibitor yang participate , SPAN, Perbadanan Bekalan Air. Puncak Niaga n etc..So..kepada sesiapa yang nak tau lbh lanjut on water distribution di Malaysia..dari pada water catchment ( Dam) sampai la rumah kita..So..kalau air rumah kita karat..blh la tau serba sedikit apa puncanya..Kepada sesiapa yang nak cari kerja jugak..blh datang melawat..Jadi blh la tau big2 name dalam water industry...



Last but not least..Nama saya ada disebut dalam blog my paberet penulis...NOR HAYATI BERAHIM:



Petikan dari Blog Nor Hayati Berahim : http://norhayatiberahim.blogspot.com/



Yeah! Yeah! Sebentar lagi saya akan berangkat. Ampun maaf kepada pembaca blog ini jika ada salah dan silap saya selama ini. Doakan perjalanan saya selamat dan insya-ALLAH kalau diizinkan tuhan, kalau dapat line di sana. Saya akan update blog saya ya..kepada Nik Fauziah, Lily Haslina, Lizabujang, Idasm, Ibujunes, Nor, Bai, Aween, Hanimadu, mama apih, nuar, umie, ain, Intan, Sara, Dea Sara. Dhan, Kak Yong. Fadilah, Wanupeh, Yatie chomeyl, My Hasla, Leeya, Anim dan kepada sesiapa terlupa saya sebutkan namanya yang mendoakan perjalanan balik dan pulang saya terima kasih yang tidak terhingga.KITA JUMPA LAGI SEHINGGA 31 JUNE..dan jangan lupa singgah di Gerai NB Kara di Mines ya! Wassalam..



Jangan la kalian jeles...hihihihihihi

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino