Followers

Makan2 At Jonker Street- Melaka

Wednesday, May 20, 2009

Hari nie pi meeting kat Melaka..Pergi dgn my boss..So bila dia tanya nak lunch kt mana? Saya dengan takde caber2 kata makan kan bandar Melaka..So we all makan kat Jonker Street..Baba & Nyonya Cafe... Lunch Set..RM 22 per person tak termasuk minuman..Mestila boss yang bayar..Kuli cam saya..tukang makan ja

Nie dalam cafe..Seyes..santai dan nyaman..plus aircond yg sejuk..ya la panas2 cari aircond la
Omelette with cencalok..Rasa agak masin cikit..
Nie Ayam Pok Teh...Average taste
Kangkung belacan..Tak rasa lak sedap tak..My Boss ja yang makan
Udang masak lemak dgn nenas..Yang ini..saya sorang makan..hahahha..Boss tak makan..Saya lak hantu Udang
Ikan masak pedas..Tapi tak sure ikan apa..Boneless..Senang nak makan
Sup itik..kuah rasa sedap..Cuma isi..saya kurang gemar


Buat En Busyuk...Cepat la balik..Saya dah sempat usha port2 best kt Melaka..Nanti blh ronda puas2..

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino