Followers

William lagi...

Monday, June 1, 2009

Nie sesi makan2 kat Wiliam lagi..Tapi Kali nie ngn En Busyuk..Saja nak introduce kat dia tempat paberet saya
Ayam Pandan....Terasa rempah perapnya...Selalu kalu order Nasi goreng black pepper..ada la ayam pandan..tapi kali nie saya order ala carte ja


Nie plak En Busyuk nya order..Chicken chop..Tapi saya yang kena habiskan mashed potato ngn coleslow...Nampaknya kalau berterusan cam nie..makin SIHAT la saya...

Nie lak order saya..Nasi goreng ketam...with udang besar..hahahhaha..Nasi nie flavour tomyam

Ole2 dari En Busyukk...Saya layankan ja..

4 comments:

anak`itik`tokwi said...

bestnye nasi goreng ketam tu.....( *wink*wink kat kak ween..jom lah banje saye..miahahhaa)

chefzyco said...

wah... sedap2
baru plan next month saya nak post pasal william... nampak nye ramai yg tahu tempat ni...

kalau arween dah cover nasi goreng ketam nanti saya nak cover pasal pasta di william.... the best pasta ever yg say apenah makan ah heehhehe

Nor Azlina Yusof said...

Chefzyco:sila2..William tu port wajib..Kerap gak la pg..Kalu pasta..yang duk cuba makaroni with cheese ja..tu pun coz duk giler meet ball nya..

Nor Azlina Yusof said...

nfi: Turun la shah alam..Boleh akak belanja

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino