Followers

Makan2: Stimboat & Sate

Wednesday, June 24, 2009

Nie makan2 ngan En Busyuk minggu lepas..lambat uplod coz bizi dan tenet kat rumah meroyan..slow giler..Venue kat Johnys Jusco Bukit Raja..Total we spend RM58 incl minum dan dessert..Saya suka pergi Johnys..sedap okeh stimbotnya walaupun agak mahal cikit...We all ambil ala carte coz tak mo ambil sayur2..yang dah tentunya saya dan En Busyuk tak makan..Bazir sahaja..Pic bawah..air buah durian belanda dan strawberi ( ala nama je sedap ..air mirinda ja @soft drink..). Pic atas nasi goreng thai nenas ( cam salah ja translation saya)

Ala carte for stimbot yang kami pilih
Fish Noodle
Shrimp Ravieoli
Crab stick
Add ImageGolden Mushroom
Shrimp Ball
Beef Ball
Hasilnya setelah dicampur..Sila pilih kuah tomyam okeh..lagi kaw
Dessert..Saya lupa la namanya
Setelah dikacau..ni la rupanya


Balik tu plak pas jalan2 masa henti solat maghrib..saya ajak en busyuk layan sate..SATE SAMURI kat hentian rehat yang saya lupa namanya..teruk betul saya nie...
Sate Ayam & Daging yang ala2 ja rasanya
Nasi impit
Kuah kacang

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino