Followers

Kebizian Melanda

Wednesday, June 24, 2009

KEBIZIAN sudah datang..maka aktiviti blogging adalah amat slow..Saya terpaksa travel, meeting dan training yang memenatkan..maka mood nak menaip lari..Lupa plak..tambah ngan tenet yang slow..nak upload pic makan-makan pun terbantut...


Beberapa cerita dan situasi yang saya termasuk dalam ini cerita sepanjang minggu ini:


Abah, mak dan Haiqal buat lawatan ke KL ikut rombongan dari kampung naik bas..Pukul 4.30 pagi abah dah menelofon saya..Oh abah..anakmu ini perlu rehat yang cukup kerana pukul 9 pagi perlu memandu ke Simpang Renggam , Johor, 8 hours drive pergi balik...Bila saya jawab call, abah kata saja call, walaupun saya tau dia rindu nak bercakap dengan saya

Teman rumah ku..bercerita pasal opismatenya yang psycho. Sanggup follow dia dan bf nya dari belakang semata-mata nak melihat rupa Bf housemate ku..Adoi..macam nie punya orang pun ada..Kalau saya..saya serang ja..orang yg BZ bodi...hahahah..Tragik2...tau nak serang orang ja saya nie

Bank call tanya pasal bayaran kereta.Apa kes, saya gaji 25 hb, 24 hb dah call..Angin jugak saya...Takkan la saya tak bayar ontime dan nak biar keta kena tarik..Mungkin ni KPI baru orang bank..kenal call buyer remind pasal payment

Semalam ada baca yasin kat opis dan makan2 sekali. Saya tak sempat menghadiri. Ada seorang hamba Allah yang dalam team organize siap pesan lagi..Jemput Imam yang tak bagi tazkirah panjang2, tak baca surah panjang2 dan tak sembahyang lama2. Saya hanya mampu beristigfar mendengarnya..Kenapa perlu berkira dalam beribadat. Ingat nie bussiness deal ka, mau cut sana-sana..dan kalaupun tidak ikhlas mau buat bacaan yassin jagan jadi comitte yang organizekan...

Banyak nya benda yang nak kena spend bulan nie.Tukar tayar kereta, beli contact lense, bayar duit kutu..dan yang paling tak best budget lari coz kena tukar HP..Hp yang lama rosak..So pada yang baca entry ini..Sila tinggalkan no tel anda di YM saya .Semua no sudah hilang..WUAAAAAA

Saya miss nak hantar claim bulan nie..Jawabnya takdapat la beraktiviti makan2 banyak2..Huhuhuhu...Oklah..Dah terlebih sudah..saya membebel...See you guys again...

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino