Followers

Monday Yang Tak Best

Monday, June 1, 2009

Mood hari nie tak best..Pagi2 lagi ngadap pasal GM pasal..invoice n duit and closed account...Seyes...saya memang tak suka..Awal bulan..Kena kejar duit dr client..Pastu dapat lagi collection report...Sunngguh tak best..Ada payment dari bulan 3..blm dapat lagi..Padahal dah 2 x hantar invoice..Agak payah invoice hilang kalau pakai courier service...Mungkin alasan untuk lambat bayar..since amount less than 10 k..maka saya terlepas pandang....

Weekand lepas ..kuar ngn En Busyuk...Pergi Aquaria and tgk Night At The Museum 2...Picture nanti saya letak..coz tumpang kamera En Busyuk...Tapikan...Saya sempat tgk sblm transfer...Skill En Busyuk ambil gambar..huhuhuhu...Kena baiki lagi...Mungkin kerana dalam Aquaria..no flash..tu yang gambar ala2 ja...

Night At The Museum 2..kelakar giler..dari awal sampai abis tak putus2 gelak...Berbaloi la beratur samapi kt stgh jam..nk beli tiket..Full house gak la...Sesapa yang blm tgk..ada masa pi la tgk...

Esok and lusa ada seminar kat One World Hotel.. dan pastinya ada aktiviti makan2..Kalau berkesempatan saya snap pic..and share kalu sedap or tak...Well.. This is part of my job..yang saya suka..Boleh makan2 free kat hotel...Walaupun ada makanan tu..indah rupa dari rasa..Tapi still kena bersyukur ngn rezeki yang di beri...

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino