Followers

Singapore Trip- Bahagian Akhir

Friday, March 26, 2010


Sambungan trip ke Singapore..Sebelum tuk..ada iklan sikit..takkan NUFFNANG ja buat iklan kan..Entry pertama guna MAXIS BROADBAND...Yeah..Berubah angin seketika..Selepas nie housemate saya nak pindah rumah..maka tak mampu la nak bayar bil streamyx sorang2.


Ok..sambung trip pi Singapore..Bila training kat hotel, mesti ada makan2..Oleh kerana tak yakin..saya makan salad ja..huhuhuhu..ramai la org ingat saya diet..Bos saya ada tanya kat staff hotel..apa yang blh saya mkn or tak..Hanya dessert, buah dan salad..Kek pun ada gak yg campur wine..tu yang x ambil gak..Cuma yang saya baru tau..Ada gula2 Marshmallow yang bahannya berasakan dari pork..Staff kat kafeteria tu bagi tau yang saya tak blh ambil marshmallow tu..


Perut saya nie perut melayu..Saya tak tau lah apa sayur yang saya ambil dalam salad tu yang buat perut saya kembung....akibatnya..sampai dalam kapal terbang pun saya duk buang angin ( bahasa sopan ni..hahhahahh)...Nasibla..satu kapal terbang tu terexpose pasa gas carbon monoxide dari saya...


Mujur gak saya ada order online makana atas kapal terbang..Order nasi beriani..Sedap wooo..Mungkin pasal saya lapar kot, saya rasa sedap.Tengah duk makan sedap2..pilot announce nak mendarat..suruh tegak seat..and ready tuk mendarat..saya duk makan cam besa ja..sampai FA dah kutip sampah..saya tak hbs makan lg..Last2 ..kapal terbang mendarat..sampah saya tak dikutip..Apalagi, saya tinggalkan kat seat..Minta maaflah ek FA, saya lapar sangat la..tak leh tinggal nasi saya...


Kuar dari aiport..saya pi parking..15 min cari kereta..tak jumpa..Last2 mintak budak2 jaga parking pi tolong cari kereta saya..Sekali mamat tu pi cari..kejap ja jumpa..saya duk pusing 15 min lbh..tak jumpa2..Mamat tu siap cakap,”Kak, Dah biasa..hari2 ada orang tak jumpa kereta diaorang..Sekian sahaja cerita pasal trip ke Singapore..Bulan depan kena turun lagi..harap2 takde la..jadi macam2 hal lagi...Daaaaa


P/S: Makanan atas tu nama Satay Lilit Serve with Nasi Hom Mali With Sotong Move Move....kat Williams..Minggu nie kalau sempat saya nak turun ke sana..Nanti saya bagi koordinat GPS..Dekat dengan LRT Kelana Jaya, Exact location , Taman Mayang.Picture dari William Corner’s Facebook

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino