Followers

Makan2-Aroma Ikan Bakar

Sunday, March 28, 2010

Dah lama nak pergi tempat nie..Akhirnya dapat pergi juga..Terletak kat kuala selangor..on the way nak pergi teluk intan..kalau ikut jalan lama..Makanan yang saya order nie plus nasi dan fresh orange..HANYALAH RM 50..Murah kan..Berbaloi-bali..Seafoodnya fresh..maklumlah tepi laut..Ikan masak tiga rasa tu the best..ada macam2 ikan..cuma masa order nie saya pilih ikut size..Ketam tu pulak..besar ok..plus ada telur..cuma ketam goreng cili tu..cam tak berapa meltop..mungkin boleh try ketam yang di masak cara lain..Saya tak order tengok menu..Just from google ja..coz ramai blogger letak entry pasal AROMA IKAN BAKAR..Infact kuar surat khabar pun banyak


Tempat ini di buka dari pukul 4.30 petang dan ada kemudahan surau..So..takde la nak rushing cari surau..kalau dinner kat sini.Apalagi..saya promote datang kat sini..kalau datang ngan family..boleh gak main kat tepi pantai..budak2 mesti suka..tepi laut ni..


Koordinate GPS: E101 Deg 18' 19.3", N 3 Deg 13' 26.8"


Muka yang ceria..dapat makan sea food & dinner tepi pantai..tengok laut





Ikan Masak Tiga Rasa

Sotong Celup Tepung

Butter Prawn

Ketam Goreng Cili

Lala goreng pedas

8 comments:

Leeza said...

Wahhh Aween....seawal 6 pagi akak jenguk blog aween ni dah ada makan2 seafood. uwaaaaa sedapnya...akak tumpang makan dengan mata je lah. isk3...yummy.

Nor Azlina Yusof said...

Tengs kak..Pagi2 lagi sudi jenguk blog Aween..Seafood memang best..tapi xleh makan kerap2..takut gout ja nanti...Cam Aween..kadang2 allergic..kena standby siap2

kucingorengemok said...

kita dah lama ngidam nak gi sini, siap simpan alamat n directions kat hp (tak simpan koordinat sbb tak reti gps/garmin)... bila laaa dapat tiba gaknya

Nor Azlina Yusof said...

pi la..murah sgt2..from shah alam about 45 min..kalau dari bangi, tmbh lagi 45 min...bawak kids main tepi pantai sekali..

Dr Singa said...

yessssss......
senang cari...
ada koordinate!!
tenkiuuuu....

Nor Azlina Yusof said...

sama2..tapi jgn order chilie crab tau..order crab masak lain..dh pg sana share lah ek..mana tau ada menu best..kita blh cuba lak

Dayah said...

oit! tu port aku n laki aku mkn sifud la...
hahahha..
wiken last wik pegi, tp full, so aku gi kdai seblah, kdai seblah pom ok gaks, sedap n murah n fresh...
try la okies...

Nor Azlina Yusof said...

Dayah..Ko jual nama aku kat staff yg ambil timbang..tu ex opismate aku..mesti blh dapat diskaun..kata la..aku rekemenkan..Guy tu..adik pada tuan punya restoren..Cuma make sure tak salah org ja..coz dia ada adik kembar..kembar seiras

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino