Followers

Last Day

Monday, March 15, 2010

Hari ni last day saya di existing company..Esok saya akan start bekerja di tempat baru..Rasa nak pindah kat tmpt baru macam sedih juga..Coz saya suka environment kat sini..kawan2 dan dekat dengan rumah..Tapi for long term planning , saya perlu berhijrah…


Company nie merupakan tempat ke dua saya bekerja..Kira agak setia lah juga saya nie..4 tahun kerja baru tukar pergi tempat lain..Masa nak masuk kat company nie..saya takde sedih macam sekarang since kat PPSB ( 1st company saya kerja)..saya ada problem dengan one of the senior engineer dan saya dah tak tahan kena buli dan kena mengadap bos hari2..kena marah..Masuk dekat company sekarang, selama 4 tahun, saya tak pernah kena marah dengan bos..Seyes, saya tak tau la saya nie bagus sangat ka..or bos yang jenis flexible..Bila jadi macam nie, secara automatic , respect kepada bos tu sangat lah tinggi..Even bila saya nak pergi dari sini..Bos cakap..”Azlina, you have the right, to go, for your own good.”…Kalau lah saya still report to this boss, mesti saya stay..Tapi sekarang, saya kena report to boss lain..which is, saya tak perlu nak nak pikir banyak kali masa nak resign..


Oklah..Masa untuk buat minit2 akhir punya kemas barang..Buat kawan2 opis yang baca blog nie..terima kasaih atas persahabatan yang kalian hulurkan dan tak lupa belanja makan untuk majlis perpisahan..Keep in touch..Luv you all

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino