Followers

GPS Coordinate : William

Tuesday, March 30, 2010






Ulang tayang pic makanan yang saya makan kat William..Banyak lagi yang best..kalau pi sana tak tau nk order..Tengok ja org keliling order..Pastu cakap ja..saya nak order macam dia ( meja sebelah)..Jangan risau..org tak pandang pelik..Banyak org buat cam tu..Since xde specific menu yang akan di bagi..Kalau air saya suggest ribena laici..or manggo laici..terbaik..Puas woo..banyak lagi air lain macam avocado with chocolate, sparking lime dan byk lagi


Jangan malu2 ambil koordinatenya..Terletak Area Taman Mayang, Next to Kelana Jaya


E: 101 Deg 36' 28.9", N: 3 Deg 7' 12.9"


Bukan restaurant yang grand..Hanya gerai ok..Tepi jalan

4 comments:

b3nz said...

oh aween.. ko buat aku lapo!
hahaha! 2x je kot aku penah pegi. memori btol..iskk..

kucingorengemok said...

ishk, tak suka tauuuu! (sambil jeling² manja kat gambor² food tu)

Dr Singa said...

spaghetti sifud...sedappp....
nasi goreng ketam...sedappp...
eh...pernah kah ku pergi...konfius lak...
pssst...aween...orang eh kucing area bangi tu tau ke area2 ni...???

Nor Azlina Yusof said...

Benz: Ada masa pergi la lagi..Buang segala memori lama..create memori baru


KOG: Big portion..blh share2..western..byk choice


Doc: nasi goreng ketam scampi ..mantap...nak plak perencah tomyam tu kuat..wangi ja...

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino