Followers

Tag Dari Novellist

Sunday, June 20, 2010

Tag dari novellist..Dia tag kat blog novel terpakai saya..saya jawab kat sini..Kira halal la ek


1. Adakah anda rasa HOT..?
Tak kot..saya seorang yang HOT TEMPER...So..kalau nak cari pasal dengan saya..pikir banyak kali dulu la ek


2.Upload wallpaper PC/laptop yg anda gunekan skrg?
Adess..saya tak simpan lak ..saya guna pic KANG DONG WOON...sila gugel je la ek..kalau nak tau sapa dia


3. Cerita pasal gmbar nih..?
Dia sangat cute..dah pandai buat memek muka..tu yang saya suka


4. Kali terakhir makan PIZZA..?
Sebulan lepas rasanya..Ada orang tu nak makan tom yam pizza..Last2..saya makan sekeping ja..coz tak kena gu dengan saya..saya suka HAWAIAN CHICKEN


5. Lagu terakhir anda dengar..?
Lagi Syahir AF..Suara Jantan tu...I like !!!


6. Apa yg anda buat selain selesaikan tag nih..?
Tengah duk pikir..baju apa nak masukkan dalam bag..Nak pi outstation 3 hari..


7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape..?
Aween..tu nama saya kat dunia blogging...


8. Tag lagi 5 orang... sape yer nk tag..?
Saya takde nak tag sapa2..sapa2 yang takde kije..blh la jawab tag ni


14. Berikan 5 fakta yg anda tahu pasal orang yang tag anda..
Saya skip la soalan ek yang lain..:p..Orang yang tag saya nie pun jual novel terpakai gak macam saya..Tu ja yang saya tau...


Sori ek..kalau cam busan ja...Idea nak menaip takde ..Daaaaa

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino