Followers

Cerita Semalam

Sunday, June 13, 2010



Semalam adalah hari yang betul menguji kesabaran saya..Marah betul saya pada diri sensdiri..Pagi2 lagi dah gerak pergi Jusco Bukit Raja..Nak pi bekpes kat Nyonya Colors..makan nasi lemak pandan..Singggah kedai buku dulu..pergi MPH..jumpa buku yang berkenan..Pastu masa nak bayar baru sedar saya tak bawa purse..Adess cuai betul..Siap cakap sorry lagi kat amoi jaga kaunter..bg tau saya tak bawa purse..Last2 patah balik rumah..ambil purse dan pergi balik beli novel yang saya nak tu..Senyum ja amoi tu tengok saya datang balik..Cuba kalau saya pi makan dulu..dah ambil makanan or dah makan dulu..nak bayar baru sedar purse tak bawa..Dah macam mak nenek dah..asyik lupa ja..Oklah..layan je la mata tengok sushi yang saya tapau ..Minggu depan ada orang nak pergi Sushi king..Sian plak , mengidam katanya....layankan ja

3 comments:

abanglong said...

aduhhh tetiba mengidam sushi !!!

isabelle said...

sedapnya nmpk sushi tu.
mula la nak guna alasan mengidam jugak nih

Lady Arween said...

abang long: sushi JJ udah..jimat..hahhahah


Isabelle: yang sedap..sotong kurita tu..yang lain average..but still ok la

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino