Followers

Popiah S. Ali

Wednesday, June 23, 2010


Nie popiah yang glamer around Shah Alam..Pergi la mana2 pasar malam..mesti ada..Sedap..plus cicah popia yang memang layan la..Dulu2..masa zaman uni sanggup naik bas mini dari sec 2 ke sec 17 semata mata nak beli popiah nie..Dulu RM 0.50/pc la dah RM 0.70..Dan yang pasti kalau pasar malam2 mana2 seksyen pun ada..tu yang best..senang nak beli dah sekarang nie

4 comments:

Ayu said...

sedapnya..tp jauh lak shah alam..hehe..ayu pn suka popiah ni, biasa beli kat pasar TTDI

Lady Arween said...

rasanya tu branch kot..kalau pasar ramadhan sec 13..siap ada 3 van lagi jual popiah ni

MamaFaMi said...

Ma suka popia salut cili macam ni.. sedapnya!

Lady Arween said...

MamaFami: Memang sedap..cili dia tak pedas sgt..rasa manis2 dan tak puas makan kalau beli sikit2

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino