Followers

Ke Cameron Highland Lagi

Tuesday, June 1, 2010

Minggu lepas ..jalan2 ke Gua Musang pastu terus pi Cameron Highland..sempat la saya snap pic2 yang rasa nak share kat sini..So layankan mata je la ek

Pemandangan kat smoked house..



Nie la pokok asparagus..selalu duk tengok kat Farm Ville ja..Tapi dah lama saya tinggal FV

Selalu tgk jamie Oliver masak veggie nie..saya lupa apa nama..nama sayur2 orang putih nie..saya tak mahir

Pelbagai jenis salad yang di buat landskap..geram ja saya tengok..rangup2..nasib baik saya bukan salad lover..kalau tak..telan air liur la

3 comments:

NORHAYATI BERAHIM said...

brussel sprout tu awie, masak dengan sos tiram sedap tu, akak suka tapi mahal..beberapa biji aje RM10, tapi cameron murahlah..
asparagus fern tu aween, biasanya kalau asparagus yang sayur tu lain pokoknya..asparagus fern, asparagus tree, red, mcm2 asparagus..he..he..

Lady Arween said...

cayalah kak Yati..puas aween duk pikir apa nama ..masa snap pic ada papan tanda..tapi baca sekali imbas ja..Mesti akak dah besa tgk sayur2 ni kat Turki kan..tu yang segala info..hujung jari ja

Lady Arween said...

cayalah kak Yati..puas aween duk pikir apa nama ..masa snap pic ada papan tanda..tapi baca sekali imbas ja..Mesti akak dah besa tgk sayur2 ni kat Turki kan..tu yang segala info..hujung jari ja

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino