Followers

Makan2-Daging Penyet-KLCC

Tuesday, June 8, 2010

Nie sah lama saya simpan dalam lappy baru nak letak..Makan kat food court KLCC..Rasa average tapi..kalau yang nak rasa, harga kat Sunway Pyramid lagi murah dari yang kkat KLCC..nama pun KLCC kan

Set Daging Penyet..saya lupa la..apa nama lain yang derong ganti untuk daging

Close up

4 comments:

kucingorengemok said...

empal sapi?

Lady Arween said...

KOG: betul la..baru ingat..tapi sampai skrg x faham..napa org suka sgt restoran ayam penyet..musykil la

NORHAYATI BERAHIM said...

aween, ari tu pegi jogjak..asyik makan benda ni, isk tak sedap pun..akak pun heran, apa sedapnya..tapi bedal jugalah tak ada benda lain, ayam penyet nasi padang..ha ha

Lady Arween said...

Kak Yati: Taste kat sana sama tak cam kat sini? Teringin nak try sambal berlado yang pakai cili hijau n tomato..org kata sedap sambal tu

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino