Followers

Karaneh Orang...

Tuesday, January 4, 2011

Lately macam2 orang yang saya jumpa..cuma yang saya tak boleh tahan kalau jenis suka up diri sendiri..Kalau benda-benda yang dia up diri tu wujud takpa juga..Ini wujudnya belum tentu ..tapi cakap lebih..Saya paling tak suka orang bodoh2kan saya dengan cerita-cerita yang dia bagus..Bagi saya kalau betul orang itu bagus..Itu rezeki dia..Saya tumpang gembira..Tapi kalau menipu dan create story..Sorry la..sampai bila-bila saya tak akan percaya dan tak berminat nak dengar cerita orang itu lagi..Tapi takpalah..mungkin dia rasa tak secure or suka bersaing..Itu yang buat dia jadi meroyan...

2 comments:

So Shy Lady (SSL) said...

ahaks...byk orang, byk ragamnye...sabar je la.

Nor Azlina Yusof said...

Tapi betul ka..orang kalau mula2 menipu..lama2 mencuri???

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino