Followers

Dinner Untuk Kali Pertama

Sunday, January 23, 2011


Ikan bilis goreng ja okeh..pertama kali masak kat rumah nie..sebabnya tak larat nak masak beria dan kalau sorang makan..nak masak beria pun malas ja





Dah la mula2 beli tong gas..siap mintak orang yang hantar gas tu tolang pasangkan getah untuk salur gas..Nasib baik dia pandai..kalau tak..malam nie menunya kukus2 ja..kalau dapaur gas tak boleh on la..Kukus guna rice cooker ja





Sempat beli dinner set untuk 4 orang..ada pinggan & mangkuk..kat luar kotak ada cawan..bila dah buka kotak..rupanya takde cawan..So hanya ada satu mug ja kat rumah nie..so..kalau ada kawan2 nak drop by sini..jamu air kotak je la jawabnya..nak pergi beli cawan tunggu weekand akan datang nie la..

5 comments:

Azwani said...

naik umah baru..dari umah lama takkan takde barang pape

NB KARA said...

aween, kalau aween cakap awal2 hari itu, masa aween datang umah akak, akak boleh bagi mug kat aween. Banyak mug di rumah akak yang disimpan sahaja..

DeLancrettLurpak said...

LA: okla tu, ada gak masak.. kalau saya, dah lama makan luar.. hehehhe

Lady Arween said...

Azwani: Dulu duduk dengan student..sedekah ja kat diaorang


Kak Yati: Aween tunggu mak datang bawa stock cawan n pinggan dia..bukan apa..mana yg blh jimat..jimat lah kak..Segan la Aween kalau nak ambil mug akak


Cik Lurpak:Malas nak keluar..area baru nie kedai makan jauh cikit

Lady Arween said...

Azwani: Dulu duduk dengan student..sedekah ja kat diaorang


Kak Yati: Aween tunggu mak datang bawa stock cawan n pinggan dia..bukan apa..mana yg blh jimat..jimat lah kak..Segan la Aween kalau nak ambil mug akak


Cik Lurpak:Malas nak keluar..area baru nie kedai makan jauh cikit

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino