Followers

Ada apa dengan biskut empat segi???

Wednesday, April 7, 2010




Dulu masak kecil2..saya suka makan serbuk biskut empat segi nie digaul dengan kelapa parut dan gula..Sedap..Lemak, masin dan manis


Orang sekarang makan biskut empat segi..lapis tuna..lapis cheese dan di bakar...Dua keping biskut, di lapis, potong dua..kita bayar RM 6.00 pluss...Untung betul la..meniaga macam nie..Dan saya yang terkena..tengok menu lain ja rupanya..sekali order datang...Biskut 4 segi daa...Apa2 pun rezeki kena bersyukur..So makan dengan licin ok.....

3 comments:

kucingorengemok said...

eh macam mana dia potong biskut boleh tak patah²? nak belajar ilmu ni...

DrSinga said...

sebab tak patah lah yang 4 keping beskut 6 hinggit....

Lady Arween said...

KOG: tu kena pi tanya la..cafe sebelah panggung wayang, kat jusco bukit tinggi..saya lupa apa nama..Asik lupa nama kedai ja..teragik la


Doc: kok ya pun nak charge rm 6..bagi la roti perancis la..ada la..rasa ala2 mewah cikit

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino