Followers

Minggu Yang Penuh Dengan Training

Wednesday, October 7, 2009

Yess..Minggu nie penuh dengan training..huhuhuhu...Catatan sepanjang minggu nie:


1. Isnin ke Melaka hantar tender..Lunch with client pastu balik, dilanda mengantuk yang amat sangat sampai berapa kali terlelap sepanjang drive..Memang bahaya kan diri & orang lain..Masa tu dah siap pasang surah Yasin dalam kereta & doa banyak2 mintak selamat sampai..Seyes..saya tak penah rasa mengantuk yang tahap gaban cam nie..


2. Wawa bagi tau..tengah hari tadi ada orang ketuk rumah nak buat fogging..Siap dah nak tulis resit..bayar RM 80..Hello!! Nie tak habis2 kes nak tipu orang ..KKM buat fogging free ja mana ada bayar..Memang bangsa kita nie kuat sungguh tipu bangsa sendiri..Tak sedar ka duit tu haram, bagi plak anak bini makan..Minta dijauhkan ada family members yang cam nie..Mujur Wawa manage to decline that & kata tak nak


To be continued..Dah ngantuk..hahahhahhahah


P/S: Saya sedang mencari jiran untuk Farmville..Sila add saya..huhuhuhu..Nie dah ketagih berkebun..Kasi tolong saya nak tambah reben..huhuhuhu

3 comments:

Unknown said...

bese lah tuh..seme org dah terer menipu..hahaha...bak kata afdlin shauki.."wa cilok lu,lu cilok wa"heheh

Nor Azlina Yusof said...

tapi bro..bajet la nak cilok pun..nie org yg duk flat cam aku nie..mana ada sen sgt la..lain la cam Erin..Masyukk..Huhuhuhu

Unknown said...

wohohoh....ko kira ok per..flat chantek..flat aku tgk!!!hahah..colombia paradise...haha..erin x yah citer lah...dia dasat...hehe

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino