Followers

Berkawan Kerana Rupa

Thursday, October 29, 2009

Dah lama saya nak tulis entry pasal nie..tapi asik delayed ja…Nie kisah benar tau..pengalaman saya berdepan dengan lelaki yang perasan bagus & bajet muka hensem and hawt la…


Masa nie saya baru ja bekerja..Masih duduk di seksyen dua…Duduk ramai-ramai..15 orang semuanya…Masa tu saya single mingle..tak de bf..adalah sorang budak rumah nie nak kenalkan saya dengan abangnya…Saya nie takdala cam excited sangat , cuma orang dah nak kenalkan, saya pun layan kan je la


Masa 1st time dia call saya..mamat tu dari dalam telefon dah menguarkan ayat2 ala perasan tak ingat.
“Saya nie seyes nak kenal ngn awak. Kalau saya jumpa awak nanti, saya berkenan ngn awak, kita kapel la ,” katanya dengan penuh kompiden


Wah..saya dalam hati..mamat nie..pelisss la..ingat aku nie desperate sangat ka nak ada bf..Siap duk kata kalau jumpa dan saya berkenan dengan awak…Tu dalam kata lain..kalau awak lawa..saya nak la..kalau awak tak lawa..saya reject…Saya duk piker lagi..mamat nie ingat dia hensem sangat ka..nak kawan ngn gal ikut paras rupa…


Selepas tu..saya layan tak layan ja la mamat nie..Coz saya tak suka berkawan ngan orang yang pandang paras rupa…Sampai lah satu hari..mamat nie dtg ambil barang adik dia..maka saya pun..kena la jumpa dia..Ayat mula2 yang kuar dari mulut mamat ni…


“Eh, tak sangka, awak nie cute la,”


Hurmmm..baru ingat saya cute ek ( walaupun takda cute mana..biasa ja)..Apa ..ko ingat..gals kalu takda bf umur dah meningkat budget gal tu takda rupa ek…tapi taktaulah napa..ada orang jns yang berkawan ngn org lain based on paras rupa…Kalau muka tu cam Aaron Aziz ka..blh la nak kuar ayat2 demand.Nie muka pun besa2 ja..Takda body pun…duk kuar ayat2 gitu..harusla..taksedar diri namanya…


Ini sekadar cerita saya sahaja..mungkin kat luar sana..adaguy yang bukan macam mamat di atas…Tapi kalu saya..orang camnie..Saya pun tak berminat nak kenal..Coz..biarla orang terima saya..sebab diri saya..bukan paras rupa…

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino