Followers

Jiwa Rasa Gelora..Huhuhuhu

Tuesday, October 13, 2009

Hari nie semua yang saya buat bercampur-campur jadinya..Sampaikan saya tersalah call client untuk clarify pasal barang…Client tu siap bertanya balik, “ Are you sure you are asking the correct person,” Adesss…time tu baru sedar silap..Dah pikiran duk ingat benda lain..maka banyak lah kesilapan yang dibuat..Mungkin hal yang berlaku malam tadi buat saya tak senang duduk..


Tapi bila fikir balik..saya ada silap saya yang kena saya improve..Cuma semakin banyak di perkatakan..jadi lagi complicated…Life is about sharing, give & take..Dan satu pihak saja yang memberi..akan jadi tak balance dan boleh mencetuskan pergaduhan..Bila dah bergaduh, the more more we try to make the other side understand , kita akan banyak menyatakan apa yang kita tak puas hati dan akan menyakiti pihak yang satu lagi….Dan pada masa yang sama , sebanyak mana pihak yang satu lagi sakit or sedih..sebanyak itu jugak diri sendiri akan sedih…Hurmm…Hope things will back as it supposed to be..and I’m already miss him so much….

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino