Followers

Jari Tengah Yang Naik Ke Atas

Sunday, October 4, 2009

Entry nie sempena peristiwa semalam..Masa nak pergi tapau kat A& W..Owhh..lupa nak promote , kta Shah Alam sekarang dah ada A&W, makan boleh laya RootBeer Float sampai kembung la..Masa kat traffic light, yang mengadap pintu belakang uitm, kalau nak ke A& W kena belok kiri dan pada masa tu traffic light tgh merah, tapi still ada la ruang tuk kereta saya membelok ke kiri..Maka saya pun bg signal, dan dengan slow2 ambil lane paling kiri since nak elak bergeser dgn kereta yang tgh que tunggu traffic light.


Pastu duk dengar bunyi PIn!Pin!PIn..Rupanya ada moto nak lalu gak laluan tu..Dia tak sabar kot...masalahnya masa saya kuar takda motor dan saya dah tak blh nak masuk ke kanan since dah ada kereta sebelah..So motor nie tak sabar duk pin pin pin..Budget besar sangat cam bawa 4wheel la nak hon saya..Baru bawa motor dah belagak samseng...


Last2 saya dapat gak jalan since traffic light pun dah hijau, walaupun sebenarnya without traffic light hijau saya masih blh gerak cuma motor belakang yang tak sabar..Pastu motor tu siap pintas saya, rupanya mamat nie bawa gf..Diar siap tunjuk muka tak puas hati..Saya pun selama nie yang x penah sentap cam nie terus tunjuk jari tengah..Weh..ingat saya perempuan saya takut ka? Kesain kat gf mamt tu..dapat bf yg bawa moto jns tak sabar..Mamat tu mmg sengal..ko bawa anak dara orang, tapi duk ada attitude yg cam tu..Saya nie kalau datang angin saya, macam2 pnh saya buat..Dulu saya pnh kejar motor yang masuk secara tiba2 dpn saya dan saya hampir eksiden sebab nak elak kan dia..Saya punya angin..saya pi kejar moto tu..sampai org yg bawa moto tu angkat tgn..bg signal sorry..baruy saya stop kejar dia..


Memangla kalu diingatkan bahaya..Tapi saya nie bila dah sentap..takut tu dah takda..yang duk ingat nak lash my anger ja..Nampaknya..kena control la sentap2 nie..Nak elak benda yang tak elok terjadi..

2 comments:

Unknown said...

Budget besar sangat cam bawa 4wheel la nak hon saya<----aku suka ayat nih...hahaha...seb bek aku nyer motor xleh hon...tade kuar bunyi..haha

Nor Azlina Yusof said...

tapi kan..aku to ko mesti berhemah ja..bawa moto..tu yang kalu ko pakai 4wheel pun..ko takkan hon aku kan..hahahaha..orang lain aku tak pasti la..ko akan hon or tak

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino