Followers

Tag Dari Mysinfulobsession

Sunday, October 17, 2010

Saya suka gak jawab tag..tapi takde orang nak tag saya..nampak sangat takde sapa yang kenal pun saya ni kan...Ni Tag saya yang PERTAMA...percaya tak? Tag dari mysinfulobsession.


1.Apakah benda dalam hidup paling penting dalam hidup anda
Keluarga dan Kerjaya...Tu kira benda ka? Kerjaya penting pasal nak bayar segala hutang2 saya..huhuhuhuhu


2. Benda yang terakhir anda beli menggunakan duit sendiri?
Semalam..beli barang elektrik untuk rumah baru


3. Dimanakah tempat anda melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan idaman anda?
Belum kawin lagi...Tapi kalau dah kawin nanti rasanya takde tema kot..ikut budget yang ada ja


4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
Dalam proses mengenali lagi..Still long way to go


5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
Dua tahun lebih


6. Novel/buku/majalah yang terakhir anda beli?Beli online..Tengah tunggu buku nie sampai..Tak sabar nak baca


7. Di manakah anda selalu berjumpa dengan kekasih anda?
Kat alam cyber ja..Kesian kan saya ni...


8. Apakah nama penuh anda?
Nor Azlina Yusof...Sila jangan gugel sapa saya okeh :P


9. Antara mak dan ayah mana yang anda lebih mesra?
Mak...saya boleh cerita apa sahaja dengan dia..termasuk segala gossip okeh


10. Namakan orang yang betul-betul anda jumpa dalam hidup anda?
Saya tak faham la soalan nie..betul2 jumpa tu macam mana ek???


11. Adakah anda basuh baju anda sendiri?
Tak..Mesin basuh yang buat


12. Di manakah tempat yang betul-betul anda mahu pergi?
Nak pergi negara empat musim..nak merasai musim bunga dan nak makan strawberi yang besar lagi manis...Maklumla...tak pernah sampai lagi belah sana kan


13. Pilih satu, peluk atau cium?
Peluk..kalau saya sedih ada org peluk saya..terharu dan rasa terpujuk


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
Mysinfulobsession aka Pn Hamimah..Duduk UK..tengah wat PHD..Ada sorang anak lelaki...Dan yang pastinya tentulah scorer kan..sampai dapat scholarship pi sana


15. 5 benda yang anda sayang sangat dalam hidup anda?
Rumah, Koleksi novel saya...lagi tiga tu macam payah ja..coz sayang biasa2 ja yang lain2


16. 5 lagu yang anda suka dengar?
Kita Bersaudara- OST Magika- Kru
Insyaallah- Maher Zain
Kisah Kita-Stacy
Semangat Yang Hilang- XPDC
Last Kiss- Pearl Jam ( Selalu nyanyi lagu nie dengan budak dorm, sambil cuci kolam ikan kat Kolej Kenanga 2, UITM)


17. Bilakah tarikh lahir anda dan di manakah anda menyambutnya tahun lepas?
10 March...Kat rumah dengan family..buat bakar sate n makan sup tulang..best...


18. 5 orang blogger yang anda mahu tag.
Farihah
Farra
Erin
CT Twinkle
Benz


19. Cerita sedikit tentang blogger pertama yang anda tag
Farihah nie kawan blaja masa kat UITM..Dia ada sorang baby boy dan tengah pegnen 2nd baby..Kije ngn gomen jadi Asst. Director




3 comments:

DeLancrettLurpak said...

Tenkiu Lady Arween. Saya adalah bukan scorer.. sebab semua semua rakyat Malaysia yg bernama lecturer kena "paksa" pegi further study.. hehehehehe..

Anyway, kerana sepantas kilat menjawab tag ini.. hehhe..lenkali buleh tag awak lagi, sebab awak sungguh cepat!

Dr Singa said...

ha ah.....
lain kali bagus men-tag budak Aween ni!!
.
.
wahhhhh......
rumah baruuuuuu!!!!!!
bila pindah?
nak datang Raya Haji boleh??
:)

Nor Azlina Yusof said...

Cik Lurpak..yang penting dapat pi oberseas..negara 4 musim lagi tu..best la


Dr Singa, nampak sgt saya xde benda nak buat.,..tu yang boleh main tag kan..hahhaha..Kunci bln 12 baru dapat...Insyallah..kalu buat makan2 akan ku jemput gak kawan2

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino