Followers

Jalan2 Lagi- Cherating

Friday, October 15, 2010

Last month punya outstation..salah satu tugasnya ambil pic kat Impiana Cherating untuk seminar..maka inilah hasilnya..tukang tangkap gambar yang x pro..nie dari lobby hotel..nampak tak laut punya view..Siap boleh dengar bunyi ombak lagi..Best wooo

Impiana Cherating punya lobi..masa nie snap nak ambil view..nama pun dapat arahan..saya ikut perintah je la Mula2 saya lunch dekat Kemasik..Udang galah dua ekor dengan kari daging dan air sirap RM 15..hambik ko..nak sangat makan udang galah...Pastu dinner dengan client dekat Kuantan..saya lupa apa nama cafe...lupa nak snap..Saya makan nasi goreng dengan ayam blackpepper..pastu client saya makan chicken chop and mix grill..Selamba ja kan dengan client...cakap nak ambil pic makanan diaorang

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino