Followers

Jangan Ingan Orang Tak Kenal!!!

Tuesday, October 26, 2010

Gambar takde kaitan dengan entry..Tiba2 terasa nak makan kari telur ikan..yum yum yum


Waktu balik dari klinik petang tadi..park kereta kat area blok rumah ..Ada pakcik datang approach kereta saya..saya pegang parcel..Mula2 cuak jugak..ingatkan apa kan..Rupa2nya parcel tu untuk housemate saya...Mak dia kat kg guna pos laju hantar kat dia


Pakcik tu kata ..posmen datang ketuk rumah saya..tapi takde orang kat rumah..Saya pun pelik gak posmen tu blh main serah ja kat pakcik tu ..Dan yang lagi pelik..saya pun tak perasan akan kewujudan pakcik tu..dan macam mana dia blh tau saya duduk rumah sekarang dan cam kereta saya..saya tak pernah bertegur pun dengan pakcik tu


Moral of the story..jangan ingat kalau kita tak campur orang..orang tak kenal kita..So kenal2 la org yang duduk dekat dengan rumah..jangan takat kenal jiran yg duduk bertentang pintu sahaja..

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino