Followers

Saya Yang Stress

Wednesday, July 1, 2009

Saya sangat stress dengan kerja sekarang..Dah 3 minggu asik duk travel..Penat Driving..Penat ukur jalan...Hari nie dapat few call yang buat saya rasa tak best:


  1. Dapat call dari JKR..suruh pi intebiu..Bukan la cam nak riak..tapi offer tak memuaskan..Contract 2 tahun ja..Gaji bersih 2.6 K, Annual Leave 15 hari ( ini sungguh ciput)..Maka saya pun berjanji palsu..kata akan pergi..walaupun 2 hari sebelum saya akan call balik..kata tak dapat datang..Kalau bagi tau on the sport tak dapat datang..nampak sangat la riak..
  2. Dapat call dari client..sampaikan saya duk berlawan cakap ngan my manager..Customer call minta discount..Saya dah bagi discount sampai 3 kali..order tak kuar2 gak..Ingat saya nie jual barang buat charity ka...Tau la semua nak cut cos


Pastu Jumaat ada meetining kt KL lagi..Pagi2..Ingat nak submit tender ja..Tapi pi meeting lagi...Dah la saya suka sangat sesat drive dalam KL...Bayangkan..meeting kul 9, kul 6.30 saya dah kuar rumah..Sunggu comitted ja rasanya..Padahal..asik sesat ja...huhuhuh


Kena out dah ..Tiada mood nak taip lagi...huhuhuhu

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino