Followers

Aduhai Emak...

Wednesday, July 22, 2009

Tengah saya sedap duk belai2 mata bagi nak tidur mas lunch hour tadi..Tiba2 masuk satu message kt hp..Dah tentunya bukan dari En Busyuk, since saya dah bagi tau dia nak nap sekejap..Rupanya dari my emak...


" Mak dah siap buat passport," sms dari my emak..


Blurr sekejap saya..Pastu baru teringat yang emak ada bagi tau dia nk pergi bercuti kat Indon..Tak silap Pulau Karimun...Ingatkan tak jadi...Dalm orang duk kecoh H1N1 mak duk plan nak pi makan angin...Tapi kalau saya kat tempat emak pun, pergi juga kot..fully sponsor..bawa duit belanja...Pastu, mak sms lagi


"Semangat gak, tapi budget tak tau lagi"


Lorr rupanya ..mak blm hantar permohonan budget kt abah..Beria dah passport segala..Duit shopping tak approved lagi....Say pun balas balik la...


"Gud Luck..Tak approved bagi tau orang" ( bahasa ganti saya gunakan)


Ye lah dah alang2 mak pi sana pesan la..Baju kebaya sulam , 5 helai (sungguh tamak)..hihihi..Pisang salai...mau nya tak semangat saya nak kirim....Takpela janji mak happy..dan saya tumpang happy...Esok besday my abah...Ingatkan semalam..kalau tak dah teradvance wish..seb baik double check ngan mak...Kalu tak..mesti abah rasa anak dia yang sorang nie..tak ingat besday dia....Oklah..mo masuk kija...Daa...

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino