Followers

Losing Momentum!!!

Friday, July 10, 2009

Insiden Pertama


" Ni ha..super duper senior," saya diperkenalkan dalam kelas oleh Dr Amin kepada classmate yang junior.


Insiden Kedua
Bertemu dengan lecturer yang mengajar saya semester lepas.." Eh, awak buat apa kat sini? Awak tak habis lagi ka?," tanya Dr Ismail...


Insiden Ketiga
Dalam kelas Prof Ruslan..." Your face look familiar. What semester are you now?" ..Saya pun menjawab.." Semester Four, prof."..Rasanya Prof Ruslan macam tak puas hati lagi..." What else you take this semester?"..Wah makin panjang perbualan ini...Sesi pertanyaan ini di dalam kelas . I ambil kelas Dr Amin..Every sem I Took your class prof...Nak ja saya sambung lagi..Dari Degree saya ambil ngn prof walaupun saya pernah dapat F...Saya pun bagi tau saya part time..So Iwill complete my coursework in two and half years..." I think you are loosing momentum ," tambah Prof Ruslan...Well saya diamkan diri ja..Coz dalam kelas tu ada 4 orang budak sem 4 dan sorang budak sem 5...Nak wat cmner..part time..Takde sugar daddy nak support...Maka akan banyak la soalan dari junior2..pada super duper senior cam saya pas ni

1 comments:

Unknown said...

keh keh keh..kalo ko tambah katun2 yg kenit mcm erin & benz mesti klakar...hehe

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino