Followers

Balik Kampung... Day 1

Monday, July 6, 2009

Aktiviti makan-makan semasa balik kampung minggu lepas..Buat BBQ..Plan nak buat malam, tapi Hafiz kena balik petang sabtu since Ahad dia kije..Makan BBQ di buat siang..Takpe la janji enjoy makan2..Atas tu dadih perisa laici..Air tangan my mak dan resepi dari Hafiz..Dia dulu tokei jual dadih masa kat UUM...
Sate ayam yang tengah tunggu nak bakar..Air tangan saya..Saya buat sate ayam dan daging since mak dan abah tak makan ayam..licin gak la...kalau nak resepi..nantilah saya tepek kat sini
Sate daging yang tengah dibakar..Tuakng bakar, Shahril..Tapi tak sempat lak grab muka dia
Udang BBQ..Udang nie kena perap gak sebelum bakar...Air tangan saya jugak...Saya main try and error..tak sangka menjadi
Nie la rupanya sate daging yang sedia untuk dimakan
Sotong goreng tepung..Air tangan mak..seyes sedap..makan time panas2
Sotong BBQ..Kena perap gak..perap dalam 1 jam...baru terasa rempahnya..Air tanga saya jugak


Oklah...Day 1 punya aktiviti makan2...Day 2 akan disambung..Daaa

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino