Followers

Pesta Buku 2009

Sunday, April 19, 2009

Hari Sabtu semalam...Aku berkesempatan pergi Book Fair dgn Dayah..Ramai bangat orang kat sana..Sampaikan nak jalan main tolak-tolak..Crowded giler.. Aku hanya larat pergi 3 booth ja..NB KARA, ALAF 21 & KARNADYA .. Sweet giler pergi Book Fair Kali nie..Dapat bertemu dengan penulis2 buku pujaan aku yg hawt lagi.. mantap... Pic nie..buku2 yang aku beli kat Pesta buku...
Tadaa!!!! Janganla kalian yang membaca jelesi akan diriku ini.. Ini pic aku ngn Norhayati Berahim @ Kak Yati.. I've been reading her book since I was 16... huhuhuhu..Dah terasa tua diriku ini....Buku2 Kak Yati..selamat kumiliki semuanya dan yang plg penting tiada yg hilang dalam koleksi ku...
Nie plak ngn Lily Haslina @ Kak Lily.. Selalu ake menjengah blog dia..n tersuka plak..pada anak dia yang nama Haiqal...Cute abis...bukunya yang lates AKU ADA KAMU..lain dari yang aku pnh baca..Best....Nanti aku share cikit pasal buku nie dlm next entry
Yang nie plak..ngan ROSE HARISA @ NORA ISMAIL @ KAK NORA...Kak Nora nie supertalented.. Dia blh tulis buku..Lukis Kartun...Pegilah belek Majalah APO..ada karya dia..Dan ilustrasii kat NB kara punyer buku..adalah hasil dia..Hensem2 lukisan heronya... Buat Kak Nora..Kalau ada yang kata akak x blh senyum..Akak grab gambar nie..as a proved that you are a pinky lady with large smile on that day..Muahhhhh..tu Kak Nora
Last but not least Nie pic aku on the way nk pi stn LRT ...Terasa cam tourist lak..bergambar cam nie...hahhahaha ...Thanks to Dayah coz sudi temankan aku...Buat semua book lover.. I know you guys are envy of me sebab dapat berposing ngn penulis2 kat atas..Muahahhahahaaa...

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino