Followers

Exam + Assignment + Out Station + Balik Kampung

Friday, April 17, 2009

Minggu yang sibuk bakal menjelma....huhuhuhu..Perasaan..Mixed..Cuak ada..stress ada..happy pun ada...Starting from Monday next week..my days..fully booked..huhuhuh..

Monday: Exam ( Buku tak start baca lagi)
Tuesday- Thursday: Travelling to Kuantan and Kerteh ( A lot of appoinments + makan2...seafood..I like ..hehehe)
Friday: Balik kg..ho ho ho Balik Kg.. Yeah..nak mkn best2..

Tapi still ada kije sekolah nak buat..Seperti yang kat bawah nie..Kuantan Port Design..Seyes..aku takde idea cmner nak start..Walaupun nie join ngn Dayah...and end of the month..Submission Paper for Membrane Seminar..Dah la supervisor aku blm return lagi aku punya first draft..Ada yg patah kuku..nak taip byk2..



P/S: Buat Rakan2 Food Testing ( Skarn Darling n Mus)...Sorry. tak dapat nk pi lepak sama2..
: Buat Erin sorry tak dpt pi pesta buku on Sunday..I might be going on Saturday..
: Buat sapa lagi ek..yg aku ada hutang berjingga..Tunggu sampai Aku merdeka...Bulan 6 nie...
Yihaaaaaa!!!!!

Akhir kata..Buat sesiapa yang membaca..Macam nie la..port layout ..hahhahaha..Saja bg korang cuci mata


0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino