Followers

Gambar Dari Kampung

Monday, April 27, 2009

Nie pic yang sempat aku snap dr laman rumah my emak...Bunga Lily..Wangi
Yang nie lah..ros dr baka kampung..Tp apa jenis family..tk plak aku tau

Bagi sapa yang tak pernah lihat..camnie la rupanya pokok salak.. kalau yg camnie..dh boleh petik..fresh dr pokok..

Nie plak..pokok tomato yg spesis org buat salad tu..kecil nyer size..lebat seh pokok nie..my emak tanam dalam pasu

Haa..yang nie pokok anggur merah..ntah bila nk berbuah..lambat lagi kot

Nie kedondong spesis ringan..buah tak penah putus...aku selalu buat kerabu ..


Closed up buah kedondong

Tara...inilah mangga epal...closed up..sedap..ciach nngn kicap n gula

Another snap of pokok mangga dr my laman...kira thn nie 1st time berbuah

Jambu mawar..banyak gak..tapi dh jemu mkn ..so..buah nie..kira tak laku sangat la kt rmh










1 comments:

Anonymous said...

SaSsY^gUrL : wes aween, best gler kampung hg..mcm2 da...if aku p sana..abih aku ringgok semua pokok haw haw haw

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino