Followers

Roti Jala Dan Memasak Dengan Penuh Kasih Sayang

Wednesday, September 26, 2012

Saya seorang yang cerewet makan..Tapi bila once dah tersuka satu jenis makanan tu..saya akan mengulang menu yang sama sampai puas..bukan jemu tau..sebab saya akan sentiasa ulang makan..Roti jala ni dimasak oleh mak kawan saya..memang roti jala yg paling sedap pernah saya rasa..sampai saya jatuh cinta..padahal roti jala adalah makanan yang saya pandang sepi sebelumni..roti dia lembut dan tak kering..kuahnya sedap dan tak muak , tak terlalu berminyak..kalah la roti jala kat hotel tu....lepas ni kena minta resepi dari kawan saya macam mana nak masak roti jala yang sedap macam ni..btw bagi saya kalu makanan tu sedap sangat..orang yang memasak tu masak dengan penuh kasih sayang la..

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino