Followers

Dating dengan Jue + Makan2 di The Street Cafe

Thursday, September 20, 2012

 Sila pejam mata ya..kami posing dalam toilet Sunway Pyramid..Jue nie satu asrama n satu sekolah menengah dengan saya...la dia juga client insurans saya
 Lagi posing dalam toilet..guna GN dia..lawa kan picnya..mula la pasang niat nak Gn..tapi bile kenangkan touch scree...tarik balik la...payah nk msg sambil drive..opppsss...
 Sebelum makan...sila layan kan je la pic saya lagi
 Lunch kami hari tu..makan korean food...

 Kimchi aka sayur jeruk..ni makan dgn maggie sedap ni..

 Jue punya order...mee yg ada few jenis cendawan..mee dia macam maggie ja...ke mmg guna maggie..cuma kuah lain la..rasa mewahnya cendawan
 saya punya order..bibimbap....saya ambil bbq chicken
Gaul semua...rasa la manis2 sos korean n cendawan n sayur..tapi hujung2 lidah pedas jugak...

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino