Followers

Rindunya Pajeri Jantung Pisang

Tuesday, September 18, 2012

Saya rindu masakkkan emak saya pajeri jantung pisang..nak balik kg bz sikit...Nak masak sendiri tak mahir..so layan mata je lah..huhuhuhu

3 comments:

DeLancrettLurpak said...

Saya tak pernah makan pajeri jantung pisang.. biasa makan yg dah bercelur dengan sambal belacan, nyumsss!!!

pizli said...

First time dengar. Boleh try ni. Masak macam masak terung ke?

Nor Azlina Yusof said...

Pizli: aah. Sama. Beza nya ganti jantung pisang.

Cik lurpak: sedap tau..try la..kalau masak pajeri tak yah celur..taruk ja..tapi kena buang bunga2 celah kelopak..sebab pahit..rebung madu, mangga muda n kedongdong pun boleh buat pajeri.

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino