Followers

Nasi Goreng USA : OOmyai Seafood

Thursday, September 27, 2012

Menu yang saya selalu ulang kt Oomyai nie...Nasi Goreng USA, telur kuning kasi masak..saya tak lalu mkn kalau telur kuning tu lembaik or cair..padahal..kalau makan telur mata, mmg telur kunin tak makan pun..saja ja kan mengada..saya suka cara daging masak merah ini di masak..daging rebus dulu baru goreng..so rasa kering2...saya tak suka dagingnya moist...dah namanya orang cerewet macam tu la

2 comments:

pizli said...

Wuishh cerewet betul hehehehe..

Nor Azlina Yusof said...

Tu la..kalau ko nak tau..aku masa kt asrama..aku akan mkn nasi kt kantin sab dulu..baru mkn kt kantin asrama..sebab kdg2 lauk x masuk dgn selera aku.. Mengada ngada kan

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino