Followers

Yang Best Dan Yang Tak Best

Tuesday, September 28, 2010

Mode: Tengah gigih mengfixkan meeting..wahai customer2 yang berada di East Cost..Sila luangkan masa jumpa saya..Saya desperate nie...Huhuhuuhu


Yang tak best..Coverage CELCOM BROADBAND di Kerteh tak stable..asik DC ja..Tiap kali Dc..tak blhh reconnect..melainkan saya cabut brodaband and cucuk balik kat lappy..Ke saya yg jahil guna menatang alah ni


Yang Best..kena tumpang Starbucks buat kije dah menfixkan appoinment dengan client..Guna tenet free..Kat sini dari pafi tadi kul 10..ada 3 org ja customer..sorang dah balik tggl la saya dan sorang lagi guna tenet sini..Siap ada extension wire..Senang nak on lappy bapa jam pun tak kisah..Kira derong tak berkira la..customer charge lappy or Hp kat sini..Staff nya pulak ..mesra..layan bagus..So bg sesiapa yang dtg kerteh..kalau nak lepak tunggu next appoinment..sila lepak kat Mesra Mall...Pi Starbucks...Free promosi hari ni


Oklah..nak prepare for next meeting..Jumpa lagi..Daaaa

2 comments:

Izyan Alias said...

selkom brodben mmg blh wt kita dpt darah tgi kt area pntai timur ni kak....

Nor Azlina Yusof said...

Baru tau la..rupanya kat Kuantan ja ok..3g coverage tak meluas

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino