Followers

Menu Special Raya

Tuesday, September 14, 2010


Mee Rebus..air tgn mak & abah..memang layan..menu pagi raya & buat jamu org..rumah saya nie xde ketupat..lemang or nasi impit..coz saya dan adik2 kurang gemar..kalau makan pun..ketupat & lemang cicah susu or kaya...so..kalau nak makan..baik beli ja

Nie paberet saya..kaki lembu..saya suka kalau buat sup..nak pulak bahagian urat2..sedap gigit...kaki dan tulang lembu juga jadi bahan utama untuk buat mee rebus

Sate ..menu wajib kalau raya kat Pahang..nie buat sendiri..bukan beli tau...

Gulai tulang lembu dengan rebung madu..nama pun org kedah..gulai2 ni wajib la dalam menu

Nie menu last daya ramadhan..udang goreng kunyit..paberet semua orang..nak plak telur udang yang kat bhgn kepala..memang layan la


NOTA KAKI:


Saya akan sambung pi bercuti pulak..jumpa lagi Isnin depan..Muaahhhhhh

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino