Followers

Makan2- Mee Rebus-Sri Geylang -Kompleks PKNS

Tuesday, May 4, 2010


Menyelerakan tak? Rupa dah rasa adalah sama ..seyes sedap..Mee rebus + Bergedil+ Sambal daging , Sungguh mantap..Sambal daging tu adalah garing..maka jadi kesukaan saya tiap kali datang sini..ada menu lain cam nasi lemak ayam pandan, soto, laksa & etc..Kedai ni kt tingkat satu..tepi tangga bergerak..Makan nie ingat ILA, Yang..I rindu kat you..Nie kan paberet port you kalau makan mee rebus..Agak2, bila lagi dapat buat aktiviti masa kita kat uitm..Nostalgia betul


Nota Kaki:
(1) Saya di panggil makcik hari nie oleh seorang teenage gal...Wah ..agak sentap..padahal..memang dah masuk level makcik pun
(2) Sampai opis kul 7.30 pagi..patah balik shah alam, wallet tertinggal..redah balik jam satu jam pi sunway..sampai balik opis kul 8.35 am..Geram betul..hari nak pi out station la..tertinggal wallet

2 comments:

kucingorengemok said...

wah, stail baru ni, kita tak pernah lagi makan mi rebus dengan bergedil n sambal

Lady Arween said...

KOG: Try arr.sedap..kira melengkapkan rasa..kalau taruk daging bakar pun best

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino